• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • KenaNGAN maNIS DAn Pahit-Aku & mEREKA-

    Wednesday, June 22, 2011
    Assalamualaikum n Salam Sejahtera...

    Aku ni budak baru dalam dunia Blog,umpama bayi yang melihat orang dewasa berjalan, dan ni jugak la kali pertama aku terlibat dengan contest di blog. OK...untuk pertandingan ni, saya cuba cecita pada kalian kenangan aku dan mereka di dunia utara.haHAHA. ni aku cerita tentang aku dan member UniMAP, seMPENA Hari kecermelangan kat deWAN SEberguna di kaNGAr.

    Gambar 1 ni, menceritakan kawan2 aku datang ke majlis anugerah ni untuk memberi sokongan untuk aku dan beberapa kawan yang lain yang dapat anugerah DEKAN. Aku bersyukur pada tuhan sebab dapat kawan2 yang satu kepala.Tengok la gelagat masing2.HAHA

    pANdai tak pandai, bukan halangan untuk menjalinkan PERSAHABATAN...

    Gambar 2 ni pulak, Di ambil ketika aku ambik sijil daripada tangan DEKAN sendiri, aku berterima kasih pada ibubapa,pensyarah,adik2,kawan2, dan peniaga yang memberi sokongan secara LIVE atau tidak.TQ so much to all.... I luV u all.


    Gambar 3 NI, kAMi ramai2 ambik gambar bersama Lecturer dan Dekan... Bukan SEnang nak ambik dengan diorang, Perempuan LAki sekali...Enjoy abis.haha


    Gambar akhir ni, WAlaupon program ni dah abis, tapi kami still duduk together ambik gambar...Giler Picture diorang semua ni.ARTIS la kata kan.hahaha. Walaupon ada kawan2 saya yang tak dapat anugerah,tapi mereka still chill...

    Tapi sayang, itu semua adalah kenangan dan memori yang memang tidak dijual mana2.

    KAwan saya di tag kan: syafikWAy ...mahkluk ni satu kos,satu kelas...haha

    0 comments:

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!