• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Nak tau rahsia tak?FRom not MYHATIKU

    Saturday, June 25, 2011
    Assalamualaikum n Salam Sejahtera
    atas rasa BANGGA sorang kawan aku ini sebab buat pos kali ke-100
    DIa buat aktiviti yang mengisi masa lapang kita...
    ANDA minat? KLIK>>MYHATIKU



    sAYA pilih gula2 kapas sebab dia agak mahal...makin mahal makin kita hargai.
    BAk kata orang,gula2 kapas ni kalau makan dengan dua orang dia dapat mengeratkan lagi hubungan...
    owh makan bnyk2 pun xleh...nanti kencing manis,HAHA...

    tU JE dari saya..tq..see u.=P

    6 comments:

    1. anamizu said...:

      wahhhh gula2 kapas...
      cik ana suke gak..
      tapi pstu sakit gigi..arhhh T__T










      lots of luv:
      DIARY-KECILKU

    1. Mr.Oren said...:

      aait? lembut2 pon sakit gigi ka?
      pelik2 ja...kah...kah

    1. myhatiku said...:

      wah..kalo mkn dua org eratkan lagi hubungan ye..nnti belanje ea gula2 kapas..haha
      mekasih join :)its okay la tak leh tag..:)

    1. anamizu said...:

      sakit gigi sebab gula2 kapas tu manis sgt le..ngeee~~







      lots of luv:
      DIARY-KECILKU :)

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!