• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • First time snooker di utara

    Tuesday, June 21, 2011
    Assalamualaikum n salam sejahtera,

    BetuL ke main snooker ni salah? kenapa yek? aku pon xpaham la...
    kalau kata BERJUDI, main bola pon boleh berjudi...HAishhh...xpaham aku...

    member aku EDIE la yang ajak... sekarang ni aku sanggap nak main..haha.
    place ni kat mana? GURUN, dekat2 dengan kedai aneka.

    Gambar kenangan aku...TQ cikgu edie.hahahaha

    mULA2 cuak gak..lepas tu enjoy~

    ketuk jangan x ketuk..wakakka


    Sowei la edie,gambar dari belakang je ada....hahahaha

    tU JE yg ada..k la.tq luang masa tuk tgk...see U~

    0 comments:

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!