• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • INVESTMENT IN GOLD & FOREX

    Friday, August 12, 2011
    Assalamualaikum N salamSejahtera

    Selamat hari jumaat

    Ok la...Hari ini aku nak tanya pendapat ANDA semua mengenai
    GOLD and FOREX

    Terus Terang Aku cakap, aku memang TAK tahu...Dan Nak ambik Tahu
    mesti ada dia antara kita yang tahu mengenai ini kan

    buka je email
    Terus dapat mesej ini


    Bagus la jugak...ada iklan
    sekurang-kurang nya aku tau harga-harga dia
    bawah ni mesej yang dia bagi kat aku...selamat membaca ya...

    Salam

    Berminat nak buat investment tapi tidak tahu medium dan carannya?
    Speedline-Inc menawarkan 3 pakej investment yg mudah:

    GOLD: Modal RM500 - -- - - Pulangan RM 1,000 dalam masa 100 hari bekerja
    PLATINUM: Modal RM 1,250 - - - Pulangan RM3,125 dalam masa 100 hari bekerja
    DIAMOND: Modal RM2,500 - - - - Pulangan RM7,500 dalam masa 100 hari bekerja

    Pulangan akan dibayar terus ke akaun speedline anda pada setiap hari bekerja.

    Anda akan mendapat balik modal anda dalam masa yang singkat:
    RM500-selepas 50 hari bekerja---(2% sehari)
    RM1,250-selepas 40 hari bekerja---(2.5% sehari)
    RM2,500-selepas 34 hari bekerja---(3% sehari)

    Bakinya adalah untung bersih anda. Berminat?

    PM sy,, ataupun add kat ym,,
    ajannaja@yahoo.com atau assistant saya ,miraie11@yahoo.com atau no hp,,019 6338343 utk pertanyaan lanjut.

    Harap maaf jika mesej ini menganggu saudara/saudari sekalian.

    Terima Kasih

    Haaaa....apa pendapat anda semua?
    macam mana? boleh percaya tak?
    pada yang tahu sebersedikit tentang FOREX AND GOLD ni...
    comment2 la ye...hahaha

    0 comments:

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!