• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • blog untuk HOBI? atau cari DUIT?

    Wednesday, August 3, 2011
    Assalamualaikum N salamSejahtera

    aku ni baru dua bulan jagung berkecimpung dunia BLOG
    asalnya aku main blog sebab nak DUIT(JUJUR di bulan Ramadhan).haha
    aku kenal dengan tiga orang blogger- faizalfredley , akmalhilmiseksi and syafikway
    sebab diorang ni study sekali dulu

    And than...makin lama aku blog
    HATI ni kata tidak pada DUIT...tapi kata pada HOBI

    masalahnya...makin lama aku BLOG,makin banyak masa ke arah internet
    Bila masa nak cari Duit!!! ..dah la xkerja langsung (part time pon xpenah)
    So aku ambik keputusan...tetap mahukan BLOG menjadi DUIT dan HOBI.

    DAN AKHIRnya

    aku menemui Blog yang bagi idea atau cara untuk keJA duit

    Blog Buat Duit dari Planet Bumi | Affiliate Hunter | Hidup Berani Untuk Gagal

    walaupon aku tak tau apa2 tentang BLOG ni asalnya...aku teruskan membaca entry2 dia... AKu kadang-kadang pelik dan Hairan.
    WALaupon blog ringkas dan padat tapi boleh jana wang dan mendapat sponser wat pertandingan pulak tu...haish
    dan sekarang aku like pulak kat FB dia. Facebook earncent.com

    OWh ya...sekarang ni tengah ada pertandingan Earncent Review 2011
    pada yang BERMINAT boleh la join ye
    Hadiah jangan tanya la...LUmayan punya

    click>JOIN

    Yang paling penting.........
    AKU nak Tau macam dia BUat DUIT sambil Jadikan BLOG ni HOBI

    WALAUPON LAGI 3 TAHUN AKU nak jana wang...aku tetap teruskan usaha dari sekarang

    TQ sifu~

    6 comments:

    1. harrazdani said...:

      mungkin pada mulanya sekadar hobi....

    1. Fira hilwa said...:

      aku masih lg sbgai hobi.
      motif ltk iklan nuffnang? utk skodeng aku pya stalker sja.. (jujur di bulan ramadhan) ;)

    1. mr.oren said...:

      haha...betul jugak tu.
      biar dulu hobi selama setahun atau dua tahun...lepas tu baru serius..
      tapi...tapi....lama sngt..hahahahah~

    1. Lia Irdelia said...:

      bagus..gud luck! :)

    1. Nik said...:

      buat blog sekadar hobi masa lapang.kalau dapat duit kira bonus la..hehe

    1. mr.oren said...:

      isi masa yang terLEBIH lapang..hahaha

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!