• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • First iklan aku-eQurban

    Wednesday, August 3, 2011


    Assalamualaikum n SalamSejahtera

    HAri ini aku berehat-rehat sambil mencari idea dari kawan2 kita yang berBLOG
    pagi-pagi macam ni seronok blog
    SEBAB
    elak dari tido di awal PAGI
    lepas je aku tengok blog atoi kita, iaitu denaihati.com
    aku terfikir....

    hmmm.hmmm
    diorang buat iklan apa ye?
    xpe la...aku try la satu iklan

    jadi aku pegi la ke laman web http://equrban.com/
    apa yang diorang cuba iklan kan??

    rupanya diorang menerima tempahan daging qurban atau akikah secara on9


    ok la...bagi sesiapa yang hendak menempah boleh la pegi ke laman ini


    0 comments:

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!