• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Eloadtopup Trading di FaceBOOK

    Monday, August 1, 2011

    Assalamualaikum N salamSejahtera


    dalam kepala aku ni,duk serabut nak pikir kan bisnes

    Bisnes apa yang boleh buat ya dalam bulan Ramadhan ni
    HAIShhh..pening aku memikirkan nya

    masa aku sibuk bermain FACEBOOK
    aku ada join satu fb ni...



    aku buka la fb dia...baca punya baca punya baca
    rupanya di buat niaga untuk top-up
    ALA...macam kat kedai tu..

    BANG..topup RM10 ada x?
    Maxis rm5
    Celcom rm3 ADA x?-Suara RAKyat

    diorang ni ada buat pakej..bagus la pada siapa yang ada darah berniaga
    Hahaha

    K LA...

    KATA2 mak AKU~perniagaan yang baik pada bulan ni ialah beribadat banyak2..ajak adik2 ko tu p solat.HAHA

    0 comments:

    Tukar Banner JOM

    create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!